MotoGP Efsanesi Giacomo Agostini Valentino Rossi’nin Rekorlarından Endişe Duymuyor

Çoğu kimse tarafından tüm zamanların en iyi MotoGP yarışçısı olarak tanımlanan İtalyan Giacomo Agostini’nin 67 olan MotoGP premiyer sınıfı yarış galibiyet rekoru 2008 sezonunda Valentino Rossi tarafından Amerika’da Indianapolis’te kırılmıştı.

 

“Valentino ile rekorlarla ilgili olarak konuştuğumuzda, onu benim rekorumu geçtiği için kutladım, çünkü bu beni hiç üzmez. Toplamda 123 şampiyona yarışı kazandım ve tüm sınıflarda 15 dünya şampiyonluğum ve toplam 301 yarışım bulunuyor. Benim ilgilendiğim rakamlar bunlar işte. Valentino Rossi benim rekorumu geçmek için iznimi isteyerek bana jest yapmıştı, böyle iyi bir yarışçıdan bu saygıyı görmek benim için çok önemliydi.”

 

“Valentino’yu kelimelerle tarif etmek çok zor. Bu onun en iyi sezonlarından biriydi ve bunu bazı zor yarışlarda gerilerden gelerek başardı. Bu da onu daha da özel kılıyor.”

 

“2007 yılında başardığı şeyden sonra Casey Stoner’ı da görmezden gelmek olmaz, ama bence daha keşfedeceğimiz iki yarışçı var. Gelecek sezon gözünüz Andrea Dovizioso ve Jorge Lorenzo’da olsun.”

Yorum bırakın